sobota, 11 marca 2017

Fotografia

Hej. Dzisiaj będzie trochę o fotografi. Od małego strasznie lubiałam jak ktoś mi robi zdjęcia i do tej pory tak jest i nic się nie zmieniło. Na słowo zdjęcie uśmiech pojawiał się na twarzy a przecież to podstawa do szczęścia i wspaniałego zdjęcia. Dzięki uśmiechowi dzień staję się lepszy i chce się żyć. Na każdym zdjęciu uśmiech musiał się pojawić bo przecież jakby inaczej, dlatego teraz postanowiłam to odnowić ale w inny sposób. Mianowicie chcę zacząć sama fotografować, będą to zdjęcia o różnej tematyce np. Ulica, zwierzęta, rośliny co tylko będzie się dobrze prezentowało. Zawsze marzyłam o tym żeby zacząć profesjonalnie fotografować lecz do tego jest mi daleko ale nic straconego, jeżeli będzie się do tego dążyć to wiele można osiągnąć. Fotografia to jest oderwanie od rzeczywistości poprostu jak się w to wciągniesz to nie widzisz nic innego poza robieniem wspaniałych zdjęć. Miło spędzony czas gwarantowany. Teraz chcę się za to wziaść porządnie bo zawsze był brak czasu i czasami chęci ale pora to zmienić.
A oto kilka z nich :


Jest ich wiele więcej ale to może następnym razem jeżeli będzie się wam podobało i będziecie chcieli. A teraz miłego wieczoru życzę wszystkim.

A wy lubicie fotografować ? A może jak inaczej spędzacie wolny czas ?


4 komentarze:

  1. Też lubię fotografować i staram się w tym rozwijać ale czasami ciężko to idzie ^^ Super zdjęcia :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak samo jak ja i do tego czasami brak czasu ale trzeba sie spiąć i dążyć do celu :) Dziękuje

      Usuń
  2. Lubię fotografować, choć czasem mi nie wychodzi. Ciekawy post, więc czekam na kolejny :)

    Zapraszam na konkurs :) http://dermoblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze jest idealnie, mi tez to sie zdarza ale zawsze trzeba iść do przodu i robić dalej :) Miło to słyszeć i dziękuje bardzo ;)

      Usuń